Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

FW: ΠΑΛΙ Η ΣΤΑΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, Ε ΟΧΙ ΠΙΑ!

 

 

Feed: FIMOTRO
Posted on: Sunday, June 23, 2013 10:32 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΠΑΛΙ Η ΣΤΑΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, Ε ΟΧΙ ΠΙΑ!

 

 

Γράφει ο "Απολυμένος απεργός ΕΡΤ"

Αγαπητό Fimotro,

Με αφορμή όσα γράφονται για την Έλλη, όταν ήμουν μικρός έβλεπα ειδήσεις με την Έλλη Στάη τώρα που είμαι μεγάλος πια πάλι την Στάη βλέπω να διεκδικεί για 2500 ψωροευρώπουλα με συνεντεύξεις της για την... εργασία της στην ΕΡΤ. Εάν ήθελε θα είχε δικό της κανάλι δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα ενίσταται και γλείφεται για επάνοδο στην ΕΡΤ;

Εγώ λέω να αναλάβει την ΕΡΤ ο Τσεκούρας του Έθνους που τον καλεί στις εκπομπές της και τον πετάνε με τις κλωτσιές έξω οι εργαζόμενοι!

Έχουν και κάτι γλυψιματικό οι δηλώσεις της στον Σαμαρά εάν τις διαβάσεις προσεκτικά μήπως εάν αναλάβει ο Καψής στον ανασχηματισμό δει άσπρη μέρα;

Νομίζω ότι ο Σαμαράς ούτε να ακούει δεν θέλει έκανε ένα λάθος να την δει τώρα είναι ώρα να διορθώσει το λάθος του!

Δε νομίζεις Έλλη μου με την ΠΕΘ που είχες ότι οι εργαζόμενοι ούτε να σε ξαναδούν δεν θέλουν;

Εκτός και αν δουλέψεις τζάμπα για όλα ικανή σε έχω εκεί με την Νικόλ σου και το Κογιάννη!


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου