Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

FW: ''ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ''...

 

 

Feed: FIMOTRO
Posted on: Monday, June 24, 2013 8:16 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ''ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ''...

 

Την άποψη ότι έχει έρθει η ώρα για τη δημιουργία ενός νέου σχήματος στο χώρο της Κεντροαριστεράς, το οποίο θα υποστηρίξει αλλά δεν έχει φιλοδοξίες να ηγηθεί, εκφράζει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σε συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής»...
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τονίζει ότι «το ΠΑΣΟΚ έκλεισε τον κύκλο του», ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ικανός να κυβερνήσει και ότι η Δεξιά στην Ελλάδα έχει ακόμη πιο σοβιετικού τύπου αντίληψη για το κράτος κι από το ΠΑΣΟΚ.

Ειδικότερα, στη συνέντευξη που παραχώρησε, ο Γιάννης Μπουτάρης απαντά για το εάν προτίθεται να μπει μπροστά, μαζί με άλλους, σε ένα εγχείρημα για την ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς:

«Κατ' αρχάς είναι δεδομένο ότι ανήκω στον λεγόμενο χώρο της Κεντροαριστεράς. Είναι λίγο δύσκολο να το περιγράψω, αλλά προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι ταμπέλες Κεντροαριστερός, Κεντροδεξιός κ.λπ. Πάντως αυτό που μπορώ να πω είναι ότι οι αντιλήψεις μου και οι πρακτικές μου κατατάσσονται σε αυτόν τον χώρο.

Πράγματι σήμερα έχω πάρα πολλά ερεθίσματα και προκλήσεις να ανακατευτώ στην κεντρική πολιτική σκηνή. Όμως, είναι ξεκάθαρο στη συνείδησή μου ότι, τουλάχιστον για μένα, η δική μου συνεισφορά στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου είναι να είμαι ένας καλός δήμαρχος.

Οποιοδήποτε κίνημα που θα στοχεύει στη δημιουργία ενός χώρου ευρύτερου, ενός σχήματος το οποίο θα καλύψει το χάσμα ανάμεσα στους σημερινούς υπάρχοντες πόλους, δηλ. ανάμεσα στη ΝΔ και στον ΣΥΡΙΖΑ, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, οποιοδήποτε τέτοιο σχήμα που θα είναι απαλλαγμένο από άλλου τύπου φιλοδοξίες και καταστάσεις, σαφώς θα το υποστηρίξω, αλλά δεν έχω φιλοδοξίες να ηγηθώ».

Στην συνέντευξή του ο κ. Μπουτάρης μιλάει και για το μαύρο της ΕΡΤ, τονίζοντας ότι ήταν κακός ο χειρισμός από την πλευρά της κυβέρνησης. «Όταν οι αρχηγοί συμφώνησαν για την τρικομματική κυβέρνηση, έπρεπε να συμφωνήσουν και για το ότι οι αναδιαρθρώσεις και οι διορισμοί θα γίνουν μόνο με αξιοκρατικά κριτήρια. Τα οποία θα τα κρίνουν τρίτοι και όχι οι κομματικοί».

Τέλος, επικαλούμενος μια πρόσφατη δήλωση του Κώστα Σημίτη ο κ. Μπουτάρης σχολίασε: «Το μυαλό, όπως πολύ καλά είπε ο Σημίτης, δεν το πουλάμε στον μπακάλη, το δίνει ο Θεός για να το χρησιμοποιείς και όχι για να γεμίζει μόνο το κρανίο σου».
Πηγή : protothema.gr


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου