Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

FW: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

 

Feed: FIMOTRO
Posted on: Friday, March 08, 2013 3:49 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

 

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για το σχέδιο «Αθηνά» και μετά την παρουσίασή του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Παιδείας...

προγραμματίζουν για νωρίς σήμερα το απόγευμα, σπουδαστές από διάφορα AΤΕΙ, με στόχο να διαμαρτυρηθούν για τις συγχωνεύσεις τμημάτων, που προβλέπει ο νέος χάρτης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

 

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών απευθυνόμενο στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιδρύματος αναφέρεται για άλλη μια φορά στους λόγους για τους οποίους αντιτίθεται στη δημιουργία ενός νέου Πανεπιστημίου με την επωνυμία «Αδαμάντιος Κοραής», στο οποίο συμπεριλαμβάνονται πέντε Πανεπιστήμια και συγκεκριμένα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, το Χαροκόπειο και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. 

 

Σύμφωνα με την πρυτανεία του ΟΠΑ που υπογράφει την επιστολή προς τα μέλη της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Ιδρύματος, «συστήνεται ένα καινοφανές στην νομική τάξη ΝΠΔΔ που θα σημάνει συρρίκνωση και υποβάθμιση του ΟΠΑ, κατασπατάληση και απαξίωση ενός μεγάλου επιστημονικού κεφαλαίου και μιας ακαδημαϊκής παράδοσης, υποβάθμιση πτυχίων, καθώς και περιορισμούς και αποκλεισμούς για τους φοιτητές μας».

 

Οι Πανεπιστημιακοί δηλώνουν αποφασισμένοι να «δώσουν αγώνα για τη μη εφαρμογή αυτής της πολιτικής, που με ανομολόγητους στόχους, αγνοεί την αριστεία, την εξωστρέφεια και την κοινωνική λογοδοσία -στόχους που συστηματικά και με διεθνώς αναγνωρισμένη επιτυχία διακονεί το ΟΠΑ- δημιουργεί επιπλέον αχρείαστες γραφειοκρατικές δομές και καταδικάζει το ΟΠΑ σε συρρίκνωση, απαξίωση και υποβάθμιση».

 

Όμως και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ) με ανακοίνωση της για το σχέδιο «Αθηνά» υποστηρίζει ότι αυτό το σχέδιο που έχει κατατεθεί «παρεκκλίνει σημαντικά από την κοινώς αποδεκτή αρχή του εξορθολογισμού του χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση ακαδημαϊκά, αναπτυξιακά και άλλα ποιοτικά κριτήρια, διατηρώντας σε πολλές περιπτώσεις τις παθογένειες του παρελθόντος, που το ίδιο φιλοδοξούσε να θεραπεύσει».


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου