Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

FW: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ : ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΟΥ!

 

 

Feed: FIMOTRO
Posted on: Monday, August 12, 2013 10:51 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ : ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΟΥ!

 


«Θα τα κάνω πιο γρήγορα από την Τρόικα. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο», είπε για τις μεταρρυθμίσεις στον χώρο της Υγείας ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Mιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, επανέλαβε...
πως δεν θα υπάρξουν απολύσεις, ενώ σημείωσε: «Η μεταρρύθμιση δεν γίνεται λόγω μνημονίου, είναι η εφαρμογή προειλημμένων αποφάσεων που σε άλλες χώρες έγιναν πριν 20 χρόνια και εδώ δεν γινόντουσαν για πολιτικούς λόγους. Γίνεται για να έχουμε καλύτερες παροχές υγείας, δεν είναι επιταγή της τρόικας», προσθέτοντας πως οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις μεταρρυθμίσεις.

Ο υπουργός Υγείας δήλωσε πως είναι υπέρ της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών, με κοινωνικά όμως κριτήρια. Ξεκαθάρισε πως η άρση της απαγόρευσης είναι αναγκαία, καθώς υπάρχει κίνδυνος -όπως τόνισε- να σκάσει η «φούσκα» των ακινήτων.

«Εγώ θα εκφράσω την προσωπική μου άποψη, γιατί εγώ είμαι υπουργός Υγείας, δεν έχω αρμοδιότητες σε αυτά. Θα μιλήσω ως βουλευτής και όχι ως υπουργός», σημειώνοντας: «Όλοι όσοι ανελαστικά λένε ότι δεν πρέπει να ανοίξει καθόλου αυτή η συζήτηση και δεν πρέπει να προχωρήσουμε σε καμία έστω μερική άρση της υψηλής αξίας των ακινήτων θα αναλάβουν στο ακέραιο την ευθύνη για δύο πράγματα.


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου